Grote verkoop fossielen, mineralen en stenen

De grote verkoop van fossielen, mineralen en stenen op zondag 27 november was een groot succes. Op de tweede verkoopdag in het jubileumjaar kwamen 149 enthousiaste bezoekers af. Liefhebbers van bijzondere stenen, mineralen en fossielen stonden ruim voor de openingstijd klaar voor een grote hoeveelheid zeer aantrekkelijke geprijsde artikelen.

Getuige het grote aantal complimenten en positieve reacties blijken bezoekers dit soort verkoopdagen zeer te waarderen. De te koop aangeboden fossielen, mineralen en stenen zijn afkomstig van schenkingen die het museum heeft ontvangen. De opbrengst van de verkoopdag bedraagt bijna 3.000 een bedrag dat geheel in het museum gestoken wordt.

Deze geslaagde dag is mogelijk doordat veel museumvrijwilligers geholpen hebben en werk hebben verzet op allerlei gebied.