Zondag 26 juni hield Geologisch Museum Hofland een grote fossielenverkoop. Om 12.30 uur stonden de mensen al buiten het hek ongeduldig te wachten en om 13.00 uur stroomden/stormden ze naar binnen. Te koop waren 700 fossielen vanaf 50 cent.

Deze dag kwamen 159 bezoekers, groot en klein, op het museum af. In het souterrain zijn 500 fossielen verkocht en in het atelier 22 geodes gezaagd. De totale verkoop was € 2.137,-. Het was een geweldige, drukke en ook vermoeiende dag, stil zitten was er niet bij.

Er waren kleine chocolaatjes en pepermuntjes, netjes apart verpakt vanwege graaien en Corona. Joke en Adri zijn lang bezig geweest met de voorbereiding, van de verkoopdag. Mireille, Corrie en Thea bemanden (bevrouwden) de receptie, Marjoleine had dienst in het atelier, Piet was gids en Wim kwam een deel van de middag helpen in het souterrain. Ard en Sander hebben bij het opruimen geholpen.

Alle collega’s hartelijk dank voor het harde werken. Het was een gezellige topdag met tevreden en leergierige bezoekers. Er waren behoorlijk wat vragen naar een vervolg op deze dag, maar dat duurt toch nog wel even.