Werkstuk en spreekbeurt

Vind je het moeilijk om een onderwerp voor een werkstuk of spreekbeurt te vinden? Zoek je inspiratie, of ondersteuning bij het maken ervan? Kijk dan hieronder, wellicht kunnen we je helpen.

Werkstuk maken

Kom eens kijken in het museum. Bij ons vind je veel interessante voorwerpen en afbeeldingen over geologie en prehistorie. Als je een leuk onderwerp hebt gevonden en je wilt er meer over weten, dan is extra hulp mogelijk. Je kunt namelijk een afspraak maken met één van onze medewerkers voor extra informatie. Je mag ook foto’s maken van uitgestalde voorwerpen. De enige voorwaarde is dat je de normale entree betaalt.
Neem contact op per e-mail

Hulp bij spreekbeurten

Om je te helpen met het voorbereiden en houden van een spreekbeurt heeft het museum een aantal lesdozen samengesteld, die je kunt lenen. De dozen worden maximaal 3 weken uitgeleend. Je betaalt daarvoor € 20,- borg (contant of pin). Dit bedrag krijg je terug als je de doos weer compleet hebt terug gebracht.

• Stenen uit het Gooi + toelichting
  • Prehistorie (artefacten) + boekje met informatie
  • Gesteentendoos met boekje
  • Mineralen en sierstenen + boekje met informatie
  • Fossielen + boekje met informatie

Vraag de receptie (telefoon 035 53 82 520) of de gewenste doos beschikbaar is.